pühapäev, oktoober 21, 2007

total failure

appi, palun vabandust:D

10 kommentaari:

Dude Jr ütles ...

point?
Teemat jätkates, ma loen seda ikka päris usinasti, aga aint juhul, ku raamat Vabal ajal kätte satub xD
muidu on asi täitsa lootusetu :D

L ütles ...

Mul tuli ka küsimus pointi kohta. Aga mul ei võtt see Stepihunt üldse nii kaua aega. Aga seeeest ta ei meeldinud mulle.

Unknown ütles ...

Ma ei taha sellega alustada, sest siis ma paen ta ka lõouni lugema, aga ma tean, et see on igav ja suht mõttetu, seega loeksin midagi muud parema meelga.

L ütles ...

Aga Stepihunt meeldib ju kõigile, kes seda loevad (mingi kummaline fenomen).

Mul on ikka selle filosoofilisema perspektiivi kohta küsimus. Et kus see on? :D

Inga ütles ...

Mul on kohutavalt piinlik! See oli mõeldud mu omaenda blogi sissekandeks, ja ma ei tea, kuidas ma selle siia üles sain, ma ei kujuta ette lihtsalt. See tuleb vist sellest, et mul on dashboardis nüüd kaks blogi, ja ma kogemata vajutasin..tegelt..ma üldse ei tea, kuidas see siia sai.
mul on nii piinlik,
andke andeks paplun

Dude Jr ütles ...

pole hullu, maksame kätte ja elame edasi =)

Unknown ütles ...

Hihihihihii :D

L ütles ...

:D

aga Inga, see nüüd tähendab, et sa ikka pead siia ka kirjutama!

Inga ütles ...

okei, ma mõtlen midagi välja, ma päris loomade instinktist ei hakka kirjutama, sest ma ei taha selliseid emotsioone esile kutsuda nagu Eriku tekst :P

Erik ütles ...

Väga huvitav sissekanne, lühike, aga konkreetne. Selge on see, et nende üksikute sõnadega on öeldud nii palju. 'Palun vabandust'. Kas pole see mitte nii tüüpiline? Vabandamine, justkui oleks sinu eksimus, ükskõik milline, nii ränk, et sa pead paluma vabandust, oodates andestust. See räägib palju inimtunnetest ja mõttemaailmast. Ja Inga on selle nii osavalt kokku võtnud, ilma ülemäärase tekstita, ilma keerutamata. Ma saan täiesti aru, Inga, ja see, mis sa sellega öelda tahad, on nii õige.

:D